hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Stallet, igår

Kategori:

Igår var jag och min syster (srymyheart.blogg.se) i stallet. Det var jätte lite folk, eftersom det är ju jullov. Det kanske var, sju skötare plus jag och syrran och två stycken personal.
Syrran och jag smörjde, skötte och fotograferade.
På tal om "fotografera", här kommer en bildbomb med hästbilder jag lovade (tyvärr kunde jag inte ta kort på alla hästar/ponnyer):


Jag & Tindra
Fotograf; srymyheart.blogg.se


Tindra
Fotograf; srymyheart.blogg.se

Mina foton:


Tindra äter




Andra hästar/ponnyer

Ewing


Birk


JBell


Casper


Britta


Mr Bean


Adette

Hoppas ni uppskattade bilderna!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Aww, gulliga bilder! :)

    Svar: Tack så jätte mycket!
    Phoebe

    2013-01-03 | 16:46:07
    Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se
  • Jessyca säger:

    Hej min syrra utbildade tindra i ett år för ett år sedan hennes mamma heter tiara kram hej då kolla gärna in på min blogg kram hälsa tindra

    Svar: Nej, gud vad kul! Hälsa din syster! Tack för info! Jag kollar gärna din blogg.Jag hälsar till Tindra så fort jag kommer till stallet.
    Phoebe

    2013-01-05 | 13:05:29
    Bloggadress: http://ponnyobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här: