hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Eriksdalsbadet

Kategori: Dagbok

Vi samlades 7.45 vid tunnelbanan. Studiegrupp 2 & 3 kom iväg i den tiden som var tänkt, men...vår lilla studiegrupp 1 åkte en kvart senare eftersom några var sena. Några killar som tillhörde studiegrupp 1 smög med de andra studiegrupperna.
Sedan kom vi fram. Vår studiegrupp fick börja med simhoppet. Vi tränade först (i en gympasal) på kullerbyttor och så tränade vi på olika hoppmetoder med hjälp av en studsmatta. Sedan fick vi börja "dyka". Vi hoppade först från en trampolin, ner i vattnet. Sedan fick vi hoppa från kanten, vi skulle göra en kullerbytta ner i vattnet. Lilla oviga jag undvikte den grejen... Sedan fick vi hoppa fritt, man fick hoppa från olika höjder (om man ville). Vissa hoppade från 10:an. Men lilla höjdrädda jag undvikte det och hoppadefrån trampolinen istället, där var det kanske bara en meter att hoppa. Jag blev såå ensam där, haha! Alla andra vågade hoppa från det högre höjderna.
Sedan simmade vi. Vi gjorde olika övningar...det var verkligen ansträngande. Jag fick kramp i foten, precis när jag simmade. Men det löste sig sen.
Sedan spelade vi vattenpolo, det är som handboll fast man badar. Det är väldigt jobbigt, man måste trampa för att hålla sig uppe. Jag hade samtidigt jätte ont i min vrist.
Sedan åkte vi tillbaks till skolan och slukade i oss maten som serverades!
Sedan slutade vi.
Jag är såå utmattad!
 
 
 

Kommentarer

  • Hanna S säger:

    Det var verkligen jätte jobbigt!!!
    Kram Hanan

    Svar: Ja, verkligen! Haha!
    Febe

    2013-03-19 | 19:46:49
    Bloggadress: http://jolihanna.bloggplatsen.se
  • Faffo täti säger:

    Gulle dig! Om man får säga så... Bra gjort!

    Svar: Ja, såklart man får! Tack så mycket!
    Febe

    2013-03-19 | 20:59:56
  • Phoebe säger:

    Simma är kul men hoppa? Kram M

    Svar: Haha, mamma (antar jag)! Du har skrivit mitt namn istället för ditt.Ja, simma är rätt kul! Hoppa var också rätt kul (att hoppa från trampolinen) men att hoppa från högre höjder är nog bara paniksångest!
    Febe

    2013-03-20 | 08:08:26
    Bloggadress: http://hhhhasttjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här: