hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Shopping för födelsedagspengarna

Kategori: Shopping

Igår stack jag, syrran och mamma iväg till staden och shoppade.
Vi klev av i Hötorget och gick till Akademibokhandeln, där köpte jag en present till en kompis som fyller år. Mamma köpte några andra böcker. Det är rea 8-10 mars, så skyynda! Idag är sista readagen! Jag fick rea på rea, eftersom det var rea + att mamma är medlem. Så jag fick betala endast 55:- , såå bra köp!
Sedan åt vi macklunch på Wayne´s Coffee.
Sedan gick vi till Kreatima, där mamma köpte några behövande saker.
Sedan gick vi till Monki, där köpte jag en present till en till kompis som har fyllt år. Jag blev lite sugen på att börja köpa mina kläder på Monki.
Sedan gick vi till Hollister. Där köpte jag världens finaste jeansjacka<3 Tyra (syrran) köpte en väldigt fin blus.
Sedan gick vi till The Body Shop. Där köpte jag (för mitt presentkort) en deo och ett klassiskt rött läppstift. Jag testade att lägga på själv (när jag testade läppstiftet), men det blev bara kaos! Så expediten lade på det åt mig.
Sedan gick vi till Åhléns, där köpte jag Breaking Dawn Part 2.
Sedan åkte vi hem igen!
 
Bilder på några av köpen:
 
Läppstift, klassiskt röd
The Body Shop
Ca 159:-
 
Jeansjacka
Hollister
628 :-
 
Film, Breaking Dawn Part 2
Åhléns
199:-
 
Dessa köp rekomenderas!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: