hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Ridningen, torsdagen 14 februari

Kategori: Ridning

Äntligen hade jag söte Casper!
Casper reds i gruppen före vår lektion, så jag gick och gossade med Tindra & Ewing.
Sedan var det dags för lektion.
Vi hade lite repetion, vi övade på att ställa hästen och så galopperade vi lite. Mina jobbiga händer åkte upp hela tiden, när vi ställde hästen och när vi skulle galoppera så kändes det som om sadeln "var i vägen". Så det var väldigt ansträngande. Men det är bara bra träning.
Han var väldigt rolig att rida, men jag skulle väldigt gärna vilja ha honom i en annan sorts träning. Så att det blir roligare!
Han var super snäll, en sådan där shyst ponny som lydde i boxen. Mysig kille!<3
Fick skippa teorin, eftersom mamma skulle iväg till Mordena Museet.
"Den klassiska"
 
Mys med Tindra:
"Snygg pose Tindra!"
 
Ewings gamla & snygga ben<3
 
Trevlig fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: