hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Kvinnodagen

Kategori: Dagbok

Grattis på kvinnodagen, alla kvinnor!
 
Jag vaknade imorse och fick äta scones i sängen med hela familjen. Pappa hade bakat scones till oss kvinnor, haha! Idag är det också 21 år sen mamma och pappa blev tillsammans, också.
 
(Idag fick vi tillbaka en gammal engelska läxa. Oj, vad chockad jag blev! Vi fick betyg på en läxa, en varsin text vi hade skrivit. Var rätt spännande!)
 
Tildis skall på två demonstrationer i helgen, idag och imorgon. Den första är hon på nu. Idag demonstrerar hon för kvinnornas rättigheter och imorgon demonstrerar hon för att man skall sluta jaga papperslösa. Bra där! Varför skall poliserna gå runt och fråga invandrare om de har papper? Om de inte har det, så kastas de ut ur Sverige. Det är såå orättvist!!
Elvi skall spela tennistunering i helgen, jag håller tummarna för henne!
 
Vi umgicks lite med Thyra denna vecka, vi skall göra det på måndag och tisdag också! Det har varit super kul! I fyran umgicks vi mycket mer, det kändes som förr faktiskt! Men lite äldre och mognare är vi ju nu!
Thyra och jag har snackat mycket Hollister. Eftersom imorgon skall jag sticka till staden och shoppa. Det blir b.la. att shoppa en jeansjacka från Hollister, det kanske blir ett par jeans också (eftersom det är rea, 169:- sade Thyra att de kostade på rean). Jag ska också köpa "Breaking Dawn Part 2" som har kommit ut på DVD och Blueray!
Jag tror att Thyra också skulle shoppa lite i helgen! Vi sade det att det var så längesen man shoppade!
 
 
Mysig fredagkväll!
 

Kommentarer

  • Alva säger:

    Hej! Fin blogg! Allt bra med dig?
    Kika jättegärna in på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker! Kram! :)

    Svar: Tack! Ja, det är bra! Kram
    Febe

    2013-03-08 | 20:12:29
    Bloggadress: http://alvac.webblogg.se
  • emilia säger:

    Å vilken fin blogg. Super fin design och jätte fina bilder, kommer absolut titta in här fler gånger, lovar!

    Svar: Ååh, tack så jätte mycket!
    Febe

    2013-03-09 | 13:54:13
    Bloggadress: http://emiliastrom.blogg.se
  • Alva säger:

    SV; Tack så mycket! :D Hoppas du vill fortsätta följa min resa :D
    Allt bra?

    Svar: Haha! Ja, det är bra!
    Febe

    2013-03-10 | 14:03:21
    Bloggadress: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här: