hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Grattis Tilde!<3

Kategori: Dagbok

Idag fyller härliga Tildis år, nu är hon 13 år som jag. På tisdag fyller Elvi år<3
Det blev fjällsoppa till lunch idag, var faktiskt rätt gott. Som sista lektion hade vi So, då redovisade alla som inte hade redovisat före jullovet. Man skulle göra ett kollage och redovisa om en historisk person eller händelse. Jag redovisade först, jag hade valt Drottning Kristina. Jag blev väldigt nöjd över min redovisning, faktiskt!
Efter skolans slut gick jag och Tilde till Loftet och påbörjade att måla på våra jokrar (alltså masker). Resultat från hela projektet får ni någon annan dag.
Sedan gick jag hem och upptäckte att jag hade fått ett brev av fina farmor, snart skall jag sticka till stallet.
 
Två av bilderna som jag använde:
Kristina på häst, ca 26 år
 
Kristina, ca 26 år
 
Det kan komma en tidsinställd senare idag, kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: