hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Söndagen 20 januari

Kategori: Allmänt

Idag fyller pappa år, grattis!
Vi har lite planer för dagen, men jag är inte säker hur det kommer bli. Bloggar sedan!
 
Blev väldigt glad när jag loggade in på bloggen och såg den tredje kommentaren från Nellie Berntsson, på min blogg. Hon uppmuntrade mig och sade väldigt snälla saker om min blogg. Hon gav mig också stöd, eftersom jag fick en taskig kommentar om min blogg igår (det får hon med).
Tack så jätte mycket, Nellie!
Hon är en stor förebild inom bloggvärlden, så det betyder väldigt mycket! Ni kan se hennes senaste kommentar på inlägget "Scones".
Nellies blogg heter www.nellieberntsson.se. Hon är på topplistorna i bloggvärlden, jag tycker hon borde vara etta.
 
Nellie Berntsson är 12 år och född 29/9 (precis som syrran) år 2000. Hon ligger på topplistorna i bloggvärlden och etta i kategori "djur". Hennes blogg har alltid haft många besökare, men hennes stora genombrott var när hon medverkade i "Ponnyakuten Säsong 3". Hon var mångas favorit under programmets gång, som min.
Nellies naturliga hårfärg är blont, men hon färgade håret till mörkbrunt för ett tag sedan.
Just nu har hon två stycken ponnys, Elvis (D-ponny) och Stella (stor B-ponny). Det var ponnyn Stella som Nellie hade med sig till "Ponnyakuten". Problemet var att de hade svårt att lasta Stella, hon stegrade sig väldigt mycket. Men Tobbe Larsson hjälpte Nellie och de löste problemet.
Förut lånade Nellie en B-ponny som hette Bellman, men nu ägs/lånas Bellman av en kille som heter Linus som är med i årets säsong av "Ponnyakuten".
Just nu letar Nellie efter en söt liten ryttare som vill köpa Stella. Stella skall säljas eftersom Nellie börjar växa ifrån Stella (vilket är jätte synd, tycker jag). Nellie är väldigt noga med att hitta den bästa ägaren till Stella, så att Stella fortsätter att leva lyckligt.
Nellies föräldrar heter Josefin & Antonio, och hennes 9-åriga lillasyster heter Smilla.
Nellies blogg rekomenderas stort till er som inte har läst hennes blogg förut.
Tyvärr är det så att Nellie har väldigt många haters, de skriver taskiga kommentarer m.m. Nellies föredetta instagram konto blev hackad och borttagen. Nu heter hon nellieberntssonse på instagram.
Men Nelie är STARK och struntar så mycket hon kan i det.
Jag är imponerad av Nellie Berntsson!
Du är grym på det du gör och strunta i de där dumma typerna!
 
Nellie är grym på att rida!
 
Nellie med blont hår
 
Hoppas DU Nellie Berntsson uppskattade detta inlägg, och ni andra goa med!
Ni som kränker Nellie och andra vill jag aldrig se här igen! Aldrig se några dumma kommentarer på denna blogg, Nellies blogg eller andras bloggar!!
Annars vet jag inte vad jag gör...!

Kommentarer

  • Friskey säger:

    hoppas du fått en fin söndag <3

    Svar: Tack så mycket! Jag önskar dig detsamma!
    Febe

    2013-01-20 | 15:41:28
    Bloggadress: http://friskey.weride.se
  • Ebba säger:

    Fin blogg! :)

    Svar: Tack så mycket!
    Febe

    2013-01-20 | 16:58:58
    Bloggadress: http://northons.blogg.se/
  • Tyra säger:

    Hoppas nellie ser det, hon är en STOR förebild för många tex MIG <3

    Svar: Ja, det hoppas jag verkligen! Ja, hon är en förebild för mig inom bloggvärlden.
    Febe

    2013-01-20 | 18:32:02
    Bloggadress: http://srymyheart.blogg.se
  • Amanda säger:

    Va kul att hon kommenterade din blogg :D
    Hoppas att du får en bra dag sötis <3

    Svar: Tack så jätte mycket, detsamma sötis!
    Febe

    2013-01-26 | 09:29:59
    Bloggadress: http://stalliv.se

Kommentera inlägget här: