hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Måndagen 21 januari

Kategori: Allmänt

Idag var det skola.
Det är inte lika många läxor som förra veckan, skönt! Så då innebär det att jag kommer blogga minst en gång varje dag denna vecka, det lovar jag er.
Idag fyllde två kompisar år, GRATTIS!
Väntar på ett jätte viktigt mejl, som det inte är säkert att jag kommer få...men man får hoppas!
Hade Ma-Prov Del A idag, imorgon blir det Del B och på fredag blir det No-prov om elektricitet...hjääälp!!
Aja, håll tummarna för mig snälla!
Ska gå och laga mat nu!
 
En bild från en av mina videos

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Hoppas proven går bra! :)

    Svar: Tack så mycket! Matteproven är över, nu är det bara No-prov på fredag kvar...
    Febe

    2013-01-21 | 19:27:26
    Bloggadress: http://fawila.blogg.se
  • TYRA säger:

    Plugga plugga plugga!! :D

    Svar: Ja, ush vad jobbigt!
    Febe

    2013-01-23 | 11:23:16
    Bloggadress: http://srymyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här: