hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Gårdagens ridning

Kategori: Allmänt

Jag fick Armani igår!
Det var jätte kul och väldigt längesen. Det var verkligen kul att rida honom och jag hoppas jag får rida honom oftare nu!
Jag fick hjälp av en av Armanis skötare, eftersom jag knappt känner honom.
Systra mi fick Fritz.
På ridlektionen övade vi på serpentinbågar. Det var extra kul den här gången, eftersom Armani är så mjuk i kroppen så att man kunde rida ordentligt ut i hörnen och göra nogrann väg på serpentinbågarna.
Jag fick väldigt bra fart på honom i galoppen, och jag verkligen älskar bra galopp!
Tyvärr var det en stackars flicka som red Montana, när han blev rädd och störtade iväg och (hon var säkert oförberedd) hon fick dålig balans och ramlade av.
SÅG FALLET!!!
Stackarn!
Efter ridlektionen så var Montana & Armani jätte sura på varandra (har sin boxar brevid varnadra). Det var som om Armani sade åt Montana att han var stygg som kastade av henne.
Aja, på söndag blir det stallet igen och skötarmöte.
 
Jag glömde tyvärr ta en bild på Armani åt er, förlåt! Ni får den på söndag/torsdag istället.
Istället så får ni en gammal bild på Tindra idag:
 
Trevlig kväll!
Snart sitter jag framför TV:n och nördar Downton Abbey

Kommentarer

  • Elvira säger:

    Hej, vilken fin blogg du har!:)
    Har du lust att göra ett bloglovin byte?:)

    Svar: Tack så mycket!Visst, följer du mig så följer jag dig. Gör du det, nu?
    Febe

    2013-01-25 | 23:04:02
    Bloggadress: http://elviranordin.webblogg.se
  • ida säger:

    Superfin blogg! kolla gärna in min blogg nån dag! Allt bra med dig?? Kraam! <3

    Svar: Tack så jätte mycket! Ska kolla.Allt är bara bra! Själv? Kram
    Febe

    2013-01-26 | 09:09:39
    Bloggadress: http://idabolander.blogg.se
  • Ponnydressyr säger:

    Fin blogg :)
    Kolla gärna in våran nystartade dressyrblogg! Vi har även presenterat oss i ett videoinlägg :)
    Kram, Ponnydressyr

    Svar: Tack! Jag kollar gärna!
    Febe

    2013-01-26 | 09:55:52
    Bloggadress: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här: