hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Fredagen 25 januari 2013

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag!
Vi stod ej skolpoliser varken idag eller igår, eftersom det var så kallt. Gränsen är -15 grader.
Vi hade No-prov idag om elektricitet, det var faktiskt rätt lätt (om man hade pluggat). Jag trodde det skulle vara svårare, men det var väl bara bra?
Efter skolan hade jag piano, sedan gick jag till Loftet och sist (men inte minst) dansen!
När jag kom hem blev jag väldigt glad, för jag hade fått brev från farmor. Älskar brevväxling, så ni bara vet det!
Idag är det en månad sen JULDAGEN, oj vad tiden flyger iväg...
Nu är jag trött efter denna vecka och ska bara njuta av v. 4´s helg!
 
Denna bild stämmer inte!
 
 
Är ni nyfikna på gårdagens ridlektion och vem jag fick? Om en liten stund publiceras ett inlägg om ridningen igår.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: