hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

En fin present

Kategori:

Idag är det som sagt min födelsedag, som jag har sagt nu tio tusen gånger.
Imorse var en av presenterna en seriebok som heter "Umbra" skriven och illustrerad av Elin Fahlstedt.
Det första man ser på första sidan är en "autograf" från Elin. Såhär stod det:
Till Febe från Elin
Och under det hade hon ritat ett drakhuvud.
Mamma jobbar på en konsthall och hon skall vara med i nästa utställning, så därför hade jag chansen till en sådan fin sak.
Elin har också en blogg som jag följer, där lägger hon upp bilder som hon har ritat. Hon är verkligen jätte skicklig. Hennes blogg heter:
elinart.blogspot.se
Ni kan också bara söka på "Elin Fahlstedt blogg" så kommer "Elinart" upp.

Här kommer lite bilder på boken:





Tack så jätte mycket för "autografen" Elin, om du ser detta! Du är grym på det du gör!

Kommentarer

  • NellieB säger:

    sv. Grattis!!! =)

    Svar: Tack så jätte mycket!
    Tack så jätte mycket också för att du tog din dyrbara tid till att besöka min blogg! Kram <3
    Phoebe

    2013-01-08 | 20:28:51
    Bloggadress: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här: