hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Dagens ridning

Kategori:

Idag kom jag, Tyra och Alva till stallet kl 15.00, vi åkte tunnelbana och buss.
Vi gick direkt till Klubbstugan och bytte om sedan gick vi och skötte och så smörjde jag grimman. Vid fyra åt vi mellis i cafét.
Nu stiger spänningen, för jag red.....Ewing! På lektionen tränade vi på sittsen, vi galopperade tyvärr inte eftersom det hade varit lov och hästarna är lite stela. Gick rätt bra, men Ewing hade svårt att gå ordentligt ut i hörnen.
Sedan hade vi teori och sedan fick vi skjuts hem av mammsen.

Här kommer bildbomben jag lovade er:


Ewing


Systra mi red sin sköthäst, Adette

Tindra:





Tindra & Adette:




Hoppas ni uppskattade bilderna!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Söta :)

    Svar: Tack!
    Phoebe

    2013-01-11 | 23:34:26
    Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se
  • IIDZ.horses and photo.♥ säger:

    söta! c:

    Svar: Tack!
    Phoebe

    2013-01-11 | 23:38:03
    Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här: