hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Bloggen växer

Kategori:


Besöksstatistik

Min blogg har verkligen växt sen inlägget "Lista ut ditt lyckotal". Det var 41 besökare den dagen, t.o.m Nellie Berntsson besökte min blogg och kommenterade (se kommentaren under inlägget "Lista ut ditt lyckotal" understruket NellieB) som jag blev super glad över. Det är verkligen ett stort steg för mig som liten bloggare. Tack för att ni tog er dyrbara tid till att besöka min blogg!
Min kurva har verkligen förändrats (som ni ser på bilden ovan) sen det där populära inlägget. Förut kunde det vara 0 besökare på en dag, inte ens systra mi ( srymyheart.blogg.se ) besökte min blogg så flitigt som hon gör nu. Mitt högsta på en dag var väl 5 besökare.
Men nu är mitt rekord 41 besökare på en dag.
Tack så jätte mycket till alla mina läsare!

Ha det super bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: