hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Tre punkter och en viktig åsikt...!

Kategori: Allmänt

Hej, idag har det varit en vanlig onsdag!

 
Jag har tre punkter att ta upp:
  • Ingen ridning imorgon, pga min systers förkylning );
  • Nationella prov i svenska imorgon
  • Glöm inte att anmäla er till veckans tävling, klicka HÄR
     
    Min åsikt:
    Idag hade jag på mig en tröja, som jag har fått kränkande ord om i skolan, vilket har gjort att jag inte har haft denna tröja på evigheter. Men idag, hade jag den och var stolt över att äga tröjan. Om någon skulle slå till, så skulle jag slå tillbaka för att visa att "jag äger denna tröja och jag är bekväm i den". Idag var det ingen som påpekade min älskade tröja<3 Men några blickar såg jag...
    Jag kan dock inte kalla mig mobbad, men retad har ju alla varit någon gång!
    Jag vill helst inte gå in på vad de sa om tröjan, den gången, men jag tänker inte låta några dumma och osäkra personer (som de är) hindra mig från att ha på mig det jag vill ha!
    Tack för mig!
     
    Detta är min tröja, "KBH" står för Köpenhamn
     
    Jag är dock inte mobbad, men jag vill bara säga till alla mobbade eller de som blivit kränkta, precis som jag, att ni ska vara stolta över vilka ni är! Var er själva<3

Kommentarer

  • pernilla säger:

    Vad sa de om tröjan ?

    Svar: Tro mig, du vill inte veta!
    Febe

    2013-02-16 | 00:49:23

Kommentera inlägget här: