hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Måndagen 4 februari 2013

Kategori: Allmänt

Japp, idag är det måndag igen...
Syrran var sjuk idag så jag gick direkt hem efter skolan.
Denna vecka, på tisdag och torsdag, har vi Nationella prov i svenska. Vilket betyder att det bara är en läxa denna vecka, och det är en svenskaläxa, och då blir det mer bloggning<3
 
Jag vill bara säga det att jag har plötsligt upptäckt att min besökstatistik har sjunkit. Jag vet inte varför men jag har haft en besökare, hitills, idag (som var min syster). Så jag vill bara säga till er:
"Tappa inte hoppet om mig, snälla! Om ni tycker min blogg är (ja, kanske) tråkig, kommentera då vad ni vill läsa om."
TACK!
 
Ps. Det kommer komma en liten minitävling, bara för er, mina kära läsare<3 Så håll ögonen öppna! Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: