hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Hej, ni såg säkert...

Kategori:

...min systers inlägg som hon skrev på min blogg, HÄR
Jag har varit lite "fredagsupptagen".
 
Idag var det ingen dans, eftersom vår danslärare var sjuk. Hon får krya på sig!
 
Snälla, anmäl till veckans tävling HÄR
 
Förlåt över dessa "små" inlägg, men jag känner mig inte så bloggsugen eftersom hälften av mina besökare har försvunnit.
Så, snälla!
Tappa inte hoppet om mig, jag bli mer aktiv när just du kikar in här!
 
Imorgon är det Melodifestivalen igen, jag vill ha bra deltagare i morgondagens program. Som t.ex. LOREEN<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Evelinn Bladström säger:

    Är tindra ny på Ågesta?
    Jag red där förut ;))

    Svar: Nja, hon är ganska ny. Hon kom till Ågesta, kanske, våren 2012. Så hon har kanske varit där nu i ett år.Ååh, vad kul att du red där förut!
    Ha det så bra!
    Febe

    2013-02-09 | 00:51:56
    Bloggadress: http://evelinnbladstrom.blogg.se
  • Anonym säger:

    Kirjoita kiinostavista asioista, muruseni, niin kyllä lukioita tulee. Älä pyydä anteeksi! /<3Äiti

    Svar: Haha, äitiii!!!<3 Kiitos paljon!
    Febe

    2013-02-09 | 10:40:17
  • ida säger:

    Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram! :D

    Svar: Tack så jätte mycket! Ja, allt är bra! Själv?
    Kram<3
    Febe

    2013-02-09 | 10:44:20
    Bloggadress: http://idabolander.blogg.se

Kommentera inlägget här: