hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Fredagen 1 februari 2013

Kategori: Dagbok

Nu är det en månad kvar till vår!
Idag hade vi sovmorgon till 8:30
Engelskan var rolig, vi delades in i grupper och "redovisade" om en varsin nära person. Vi hade i läxa att intervjua en person över 18 år om hans/hennes passion och göra det till ett kändisrepotage. Jag skrev ett repotage om pappa. Sedan läste vi upp texten i grupp och diskuterade på engelska.
Sedan efter rasten hade vi No och påbörjade ett nytt område, Astronomi.
Efter det skulle vi ha haft B-språk, jag har franska, men vår lärare var sjuk. Så vi hade hålltimme istället.
Sedan åt vi lunch, Kyckligfile´ och klyftpotatis med en jätte god sås. Yammi!
Som sista lektion hade vi svenska, vi tränade inför Nationella proven som är nästa vecka. Vi skrev en text om vår drömskola. Det var jätte kul! Ledtråd från min drömskola är att inriktningen är ridning och litteratur. Om ni vill så kan jag skriva den texten här på bloggen. Kommentera om ni vill det! Jag måste bara få tillbaka den först...
Sedan var skoldagen slut!
Då gick jag direkt till pianot. Sedan blev det Loftet till kl 16.00 då vi slöade iväg till dansen.
Efter dansen blev det helg!
 
Uppskattar ni sådanna här inlägg, där jag lägger upp hela skoldagen?
För annars känns det meningslöst om jag tar typ tio minuter av min tid att skriva något ingen vill läsa. Kommentera om ni vill ha kvar såna här inlägg, annars blir det inga fler...!
Våga säga ifrån, men säg aldrig något nedtryckande!
 
Tre utropstecken:
Förlåt, men nu har jag fixat reklam överst. Men det är bara för att man ska få poäng för sina Unika besökare så att man kan synnas på sidan, alltså reklam. Det blir lite roligare med ett mål, tycker jag!
Hoppas ni står ut ändå!
 
Imorgon är det Melodifestivalen. Vem hejar ni på, om ni har en favorit redan?
Jag är lite nyfiken på Yohio som ska vara med redan imorgon, men jag hejar redan på Amanda Fondell. Jag hejade ju på henne i Idol.
 
Snart publiceras ett inlägg om gårdagens ridlektion...spänningen stiger! Håll ögonen öppna!

Kommentarer

  • Haitham säger:

    Jag tycker det är roligt när du skriver om din blogg (Loggar in på den varannan dag)

    Svar: Vad bra att du tycker det! Jag försöker få så många av mina läsare att trivas. Tack för att du läser min blogg, förresten! Jag går in på din blogg så fort du publicerar ett nytt inlägg. Trevlig helg!
    Febe

    2013-02-01 | 20:23:06
  • Faffo täti säger:

    Jag läser gärna om dina upplevelser o tankar från skolan!! Så fortsätt!

    Svar: Ja, tack så mycket för att du uppskattar de inläggen! :)
    Febe

    2013-02-02 | 11:16:30

Kommentera inlägget här: