hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Första deltävlingen av Melodifestivalen 2013 avklarad

Kategori: Allmänt

Ja, då var första deltävlingen av Melodifestivalen 2013 avklarad.
Gina Dirawi var som vanligt super rolig och Danny Saucedo var förvånadsvärt rolig också.
Citat av Danny Saucedo:
"Det är ju ändå bra att komma två, sade min terapeft"
Haha, såå kul! Höll på gapskratta i typ tio minuter...
Vem tyckte ni var bäst ikväll?
Jag tyckte Anna Järvinen, jag är ju också halvfinsk. Det var en fin låt, jätte synd att hon inte kom vidare.
Yohio var den bästa efter henne, han är ju så söt...haha! "Heartbreak Hotel" eller vad den hette.
Annars tyckte jag att det var en super dålig deltävling ikväll, fast det är ju en smaksak. Vad tyckte ni? Hoppas det blir bättre nästa vecka...!
Just det, kvällens höjdpunkt var i början när Gina och Danny gjorde sin lilla egna verision av "Euphoria" och näst på tur var när de skulle typ hitta en ny stil till Danny.
Aja, jag ser fram emot nästa vecka!
Ps. Vinnaren av Melodifestivalen 2013 kommer jag göra ett inlägg om, vare sig jag gillar eller ej! Ds.
Visst är han söt!?
 
Ååh, Anna! Du borde åkt vidare!
 
Imorgon ska jag till stallet tidigt, från kl 9:15-14:00
Hoppas kanske på bildbomb...!
Kommer sörja Frolic & IT mycket imorgon.
 
Godnatt!

Kommentarer

  • Clara säger:

    Hej! Jag driver en nystartad blogg som handlar om ridsport i all ära och hoppas att Du blir en av mina läsare! Vi ses!

    Svar: Vi får se, jag kan icke lova att jag kommer bli en flitig läsare :) Jätte fin var den!
    Febe

    2013-02-03 | 11:44:40
    Bloggadress: http://claradiab.devote.se

Kommentera inlägget här: