hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Flygande farkoster och dansande kentaurer

Kategori: Konst

Idag var jag och syrran, med mamma, på mammas jobb.
Det var vernisage till utställningen "Flygande farkoster och dansande kentaurer" som mamma är kurator till. Utställningen är tillägnad till barn.
Jag och syrran är med på några fotografier i utställningen och Elins teckningar är med. Hon livetecknade t.o.m. , vilket var jätte kul att titta på! Äntligen träffade jag henne, hon var super trevlig. Jag längtar verkligen efter att få skriva till henne igen!
Efter vernisagen gick mamma, jag och syrran och åt lunch. Efter det pluggade systra mi och jag i verkstan undertiden som mamma jobbade lite, och efter det var det dags att åka hem.
 
Här kommer lite bilder från dagen:
"Furstinnan Galitzyn" av Gunilla Wänn
 
"Varg" av Gunilla Wänn

Liveteckningarna av Elin Fahlstedt:
Visst är de snygga!? Jag glömde tyvärr ta bild på en teckning, men det får vara.
 
Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!

Kommentarer

  • Kate säger:

    Hej, hoppas du får en fortsatt grym kväll ! Skulle vara kul om du ville kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar. Betyder mycket. Kram ! <3

    Svar: Tack, detsamma! Jag har gjort det en gång förut, men jag kan göra det en gång till :)
    Febe

    2013-02-11 | 19:31:37
    Bloggadress: http://nattstad.se/katestipica
  • Faffo täti säger:

    Wow, vilka fina bilder!

    Svar: Ja, visst är de!?
    Febe

    2013-02-15 | 17:17:20

Kommentera inlägget här: