hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Fettisdagen // Semledagen

Kategori: Högtid

Idag är en go´dag...det är ju Fettisdagen//Semledagen eller vad min vill kalla det!
Har nyss avslutat dagen med en god semla, med en tablett på.
I övermorgon är det torsdag och "Alla Hjärtans Dag". Jag har ingen att fira med, tyvärr, förutom min familj, vänner & Tindra<3 Jag kommer även hitta på något kul och kärleksfullt till er, mina läsare.<3
 
Jag måste förvarna er!
För jag har ca sju läxor denna vecka, vilket betyder att min uppdatering kommer inte vara särskillt på topp. Men vi hörs i alla fall, lite snabbt på torsdag:)
 
Tack & bock!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Hej! Fin blogg!
    Hoppas du har en bra dag!
    Kram

    Svar: Tack, detssamma!
    Febe

    2013-02-13 | 09:47:44
    Bloggadress: http://schnailgull.blogg.se
  • TYRA säger:

    SEMLA ❤

    Svar: Yammi!
    Febe

    2013-02-13 | 20:12:48
    Bloggadress: http://srymyheart.blogg.se
  • Faffo täti säger:

    Gott o kul blogg!!

    Svar: Tack så jätte mycket!
    Febe

    2013-02-15 | 17:15:55

Kommentera inlägget här: