hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Dagen idag & helgens bilder

Kategori: Allmänt

Idag har det varit mest att ta det lugnt och sedan stack jag till stallet för att städa Klubbstugan för första gången.
 
Imorgon blir det till att åka med mamma till hennes jobb, syrran ska också hänga me. Syrran och jag har tagit ledigt från skolan för att gå på vernisagen som är på mammas jobb imorgon. Elin Fahlstedt, som är författaren och illustratören till boken "Umbra" ska vara med och jag måste bara träffa henne, eftersom jag brevväxlar med henne :D Sedan är ju jag och syrran med på "syskonbilder" också, i utställningen.
 
Några bilder ifrån helgen:
Min outfit, när jag var på "fredagsärende".
 
Lördagsmyset, Knasboll<3
 
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: