hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Gamla sommarfoton

Kategori: Allmänt

Jag längtar efter sommarlovet!!
Jag tänker tillbaka till förra sommaren, det var en lyckad sommar.
Här kommer lite bilder som jag tog sommaren 2011:

Solnedgång i farten
Hoppande groda
Såpbubblor
Värmland
Ballonger
Hyllan har jag gjort

Här kommer lite fler bilder från flera somrar sen när familjen och jag var på Santorini (Grekland):

Ruinsby





Hemlös hund

Stad



Vacker solnedgång på Santorini:



Hotellet:
Rumsdörren
Poolen
Hotellets kattungar



Härliga sommarbilder va?
                                    /Twilightgalna hästtjejen<3

Kommentarer

  • bloggis säger:

    Ja, jätte fina bilder! Kommer ihåg jätte mycket av den sommaren! B-)

    2012-05-16 | 13:08:02
    Bloggadress: http://www.srymyheart.se

Kommentera inlägget här: