hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Tävling

Kategori: Allmänt

1.)


2.)


3.)


4.)


5.)


6.)

Kommentera det du tror de olika bakelserna heter:
Skriv numret och vad bakelsen heter
Den som har flest rätt vinner och får välja vad jag ska skriva för något i en av mina inlägg, skriv i kommentaren vad du skulle välja om du vann. Sista tävlingsdag är den 26:e mars Lycka till!
                                                                                                                 /Gottegrisen
Ps. Dessa bakelser är några av mina favoriter, hihi! Ds.

Kommentarer

  • Tyra säger:

    1) Chokladboll

    2) Drömmar

    3) Biscvi

    4) Hallongrotta

    5) Chokladkaka (kladkaka)

    6) Knasboll



    Jag skulle vilja att du skrev om min blogg, om vad vi skriver i den. Att jag är Zayns största fan 4-ever! (i one direction) Hälsnigar Tyra, från din fina syster!

    2012-03-19 | 20:23:25
    Bloggadress: http://sweetsonedirection.blogg.se/
  • Cloe säger:

    1) Chokladbollar

    2) Drömmar

    3) Biscvi

    4) Hallongrottor

    5) Chokladkaka

    6) Kakmonster

    2012-03-20 | 17:49:31
  • Ninna<3 säger:

    1) cocosbollar

    2) drömmar

    3) Biskvi

    4) hallongrottor

    5) kladdkaka

    6) den rosa skulle kunna vara en munk......

    2012-03-20 | 19:17:03
    Bloggadress: http://purpelalien.blogg.se/
  • Lovaa säger:

    1. Kokosboll

    2. Drömmar

    3. Chokladbiskvi

    4. Haloongrottor

    5. Kladdkaka

    6. Knasboll

    2012-03-21 | 17:35:18
    Bloggadress: http://lovacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här: