hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Kort sammanfattning

Kategori: Allmänt

Jag hade skrivit ett nytt inlägg i onsdags men datorn strulade och så blev det inget, jag har speciella dator dagar; måndagar, onsdagar, fredagar ocg söndagar.

I tisdags hade vi So-prov, jag tror att det gick riktigt bra för mig!
I onsdags var det en lååång dag, och sista lektionen var slöjd. Men textilläraren var sjuk och då gick hela klassen till ett berg nära Söderbysjön. Vi ville inte och var trötta, men sen blev det bättre och skönt att komma ut i naturen. Skogen var lite lik skogarna i Forks, alltså staden där Bella bor i...i the Twilight saga.
Igår kommer jag inte ihåg så mycket men på ridningen red jag Mr Bean, han var faktiskt ganska snäll
Mr Bean

Kommentarer


Kommentera inlägget här: