hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Dagens syssla

Kategori: Allmänt

Idag har jag pluggat, varit inne på en hemsida som heter www.moviestarplanet.se (man skapar en skådespelare och sedan gör man filmer och får pengar och köper saker. Man kan köpa med äkta pengar med att bli VIP, extra mycket starcoins, MSP pengar, lyxigare prylar och sånt. Jag är nämligen inte VIP och har aldrig varit det eller kommer aldrig att bli det. Jag heter Milly Watson). Jag har pluggat, ´haft en kompis hemma hos mig, tittat på breaking dawn part 1 ( har precis köpt den) tittat på syrrans blogg, sweetsonedirection.blogg.se och sedan har jag skapat en egen blogg.
                                         
                                            /bloggnörden

Kommentarer

  • Ninna<3 säger:

    Puh, det är altså fler än jag som pluggat sig utmattade i helgen...........



    NAAAAJS!!!!!

    2012-03-19 | 15:04:05

Kommentera inlägget här: