hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Dagens syssla

Kategori: Allmänt

Jag hade skola idag!
Jag låg i sängen och trodde det var helg men så ringde alarmet och jag suckade...jag fixade mig och stack iväg till skolan med en kompis och syrran.
Första lektionen var planering över veckan, vi har lite läxor denna vecka men jag har + pianoläxan och finskaläxan. På So:n arbetade vi med nyheter. Sedan på rasten var jag i biblioteket med mina kompisar och jag läste lite ur " Anne Franks dagbok", så sorgligt. Och på Sv:n läste vi i ca 20 min och resten av lektionen skrev vi på våra berättelser, jag börjar bli riktigt nöjd. På lunchen var det korvstroganof ( eller hur det stavas) m. ris. Det var gott och på lunchrasten lekte vi "Vinken". Sedan på ma:n hade vi vikarie (eller vi har henne i slöjd) eftersom vår mattelärare var sjuk, då fortsatte vi att jobba i Matte Borgen. Sedan hade vi idrott, då spelade vi volleyboll. Och sist men inte minst hade vi engelska och då läste vi en text. Sedan var skoldagen slut!

Kommentarer

  • Ninna<3 säger:

    Petiga Ninna säger:



    kattis var inte sjuk utan bara på semester.



    Ninna som inte bryr sig om små slarv fel säger:



    Jag måååste få läsa din berättelse snart den verkar azzzzz bra!!!!!!!!!

    2012-03-20 | 19:50:00
    Bloggadress: http://purpelalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här: