hhhhasttjejen

Jag finns även på instagram; @hhhhasttjejen

Stallet i fem snabba timmar

Kategori: Allmänt

Var i stallet idag, i fem snabba timmar.
Vi var där från 9:15-14:15.
Vi tittade på en kompis, Alvas, ridlektion. Alva red lilla söta Flugan, precis som jag gjorde i torsdags. Det övade också på olika volter.
Sedan gick vi hit och dit över hela Ågesta Ridskola...
Ett inlägg före detta inlägg är en video på Alvas sköthäst, Rita, som konditionerar med (kan ha varit) Dunja. Båda dem har någon skada som gör så att de ej får gå lektion på ett tag, så då går de runt och runt istället. Rita har ju varit halt och "Dunja" har knölar i ryggen.
 
Här kommer en bildbomb ifrån stallet idag:
Snälle Flugan inne i riduset
 
Tindra i solljuset
 
"Tindra, kom då!"
 
Bästa bilden idag, på Tindra
 
Oj, halsen ser jätte smal ut på denna bild!
 
Höhjärtan i Frolics box
 
Rita i "gå och gå-manicken":
 
Kan det här vara Dunja?
 
Sunny Boy
 
Haily
 
Matvraket Ägrim
 
Tango
 
Mysige Salento<3
 
Nu ska jag titta på "Ponnyakuten" på Svt Play, söndagkvällarna är räddade!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

  • Cornelial säger:

    Jag tror att det är Philip på bilden och inte Dunja :) Dunja har så vitt jag vet ingen skada, eller hon går i alla fall lektioner vad jag sett :)

    Svar: Okej, tack så mycket! :)
    Febe

    2013-02-05 | 20:09:06
    Bloggadress: http://cornelial.wordpress.com

Kommentera inlägget här: